El sentiment de culpa és un dels primers pensaments que ens ve al cap. És normal. Els canvis que he vist a la meva mare son increïbles a nivell d’alegria, de salut, …
Cristina Orriols, Filla del Sr. Joan Orriols
VEURE TESTIMONI VEURE TOTS
Consells i recursos Allegra per a les famílies per a la cura de persones grans
Allegra i Vitamagna té com a raó de ser el compromís amb la gent gran. Aquest compromís no solament ho duem a terme en les nostres instal·lacions sinó que ho portem i difonem cap a l’exterior del nostre centre.
És per aquest motiu que en aquest apartat de la nostra pàgina web fem una recopilació de tots els recursos, ajudes i consells que estem convençuts que li poden ser de gran utilitat.
Donar la millor cura als seus majors és la màxima preocupació d’un cuidador familiar. La cerca d’informació útil, clara i veraç sovint és complicada i angoixant.
Arran de la nostra experiència en el sector de la tercera edat, sabem en quina situació es troba el familiar i seguint la nostra vocació d’ajudar, hem preparat tota la informació necessària per donar-li resposta ràpida.
La nostra atenció professional, experta i personalitzada ens permet oferir a vostè i la seva família un ventall ampli de consells i recursos perquè la cura del seu familiar sigui tot el satisfactori que pugui ser.
Sabem que cuidar a una persona gran no és fàcil, la família realitza una inversió molt important de temps, amor i dedicació. Cada consell, cada recurs o ajuda que li puguem oferir per a nosaltres és una font de satisfacció.
Consells per escollir residència
Arran de la nostra experiència diària, sabem què cerca i què necessita una persona que vol escollir una residència per a la cura de persones grans.
Per això, hem elaborat tota un bateria de consells perquè l’elecció de la residència per al seu familiar sigui el més fàcil possible. Entre i descarregui el que tenim preparat per a vostè
Consells per a cuidadors
El nostre equip de professionals, format i especialitzat en el tracte i cura de les persones majors, ha elaborat tot un conjunt de consells i recomanacions perquè vostè realitzi una cura segura i expert al seu familiar. Descarregui nostra guia de consells i no dubti de contactar amb nosaltres per resoldre els seus dubtes.
I el més important de tot, també el nostre equip té preparat per a vostè una sèrie de consells perquè vostè, cuidador de familiar, pugui cuidar-se per així cuidar al 100% al seu familiar.
Informació i ajuda per a les famílies
Saber a quins recursos de l’administració podem accedir, a quines ajudes pot accedir el meu familiar segons el seu estat físic i cognitiu són dubtes i preguntes molt freqüents entre els familiars cuidadors. Navegui a la nostra web i vegi a quins recursos pot accedir.
Aquí trobarà tota la informació actualitzada i accessible perquè vostè i la seva família puguin tenir les respostes
Pregunti al professional
Tot el nostre equip professional de Allegra i Vitamagna està format i especialitzat en l’àmbit de la tercera edat i totalment compromès amb l’atenció de les persones majors, tant dins com fora de les nostres instal·lacions.
Posem el nostre personal a la seva disposició perquè li pugui preguntar tot allò que vostè crea necessari.
Opinió de les famílies
Saber que opinen els usuaris i els seus familiars del tracte rebut en Allegra és la millor forma de conèixer i saber com funciona i com atén l’equip professional de Allegra.
Al mateix temps, saber la seva opinió és la millor eina per continuar la millora de la nostra atenció a les persones grans.
La transparència i l’accés a la informació per part d’una residència de persones grans és a garantia i la seguretat del bon tracte. És per això que en aquest apartat trobarà diverses opinions de familiars i usuaris dels nostres serveis.
Vingui a conèixer-nos per contrastar-les.
Bústia de suggeriments
Allegra i Vitamagna tenen un compromís amb la qualitat assistencial i amb la millora contínua. És per això que cada any renovem el nostre certificat de qualitat ISO.
I per poder millorar dia a dia, necessitem saber la seva opinió. Les seves idees, pensaments, crítiques, observacions ens permeten caminar i dirigir-nos constantment cap a l’excel·lència assistencial.
Li agraïm per endavant que ens faci arribar la seva opinió mitjançant la bústia de suggeriments.
No ho dubti i contacti amb nosaltres. Estem a la seva disposició per resoldre qualsevol dubte que tingui.